A márkakommunikáció valódi ereje ott kezdődik, ahol a kültéri- és beltéri hirdetési felületek együttesen támogatják egymást. A Sugár Media az Örs vezér terén, Budapest egyik legforgalmasabb közlekedési csomópontjában kínál komplex reklámlehetőségeket –hatékonyan, célzottan, meddőszórás nélkül.
Kültéri LED-fal hirdetések: napi, akár negyedmillió ember elérése mellett, nagyformátumú, nagy fényerejű digitális kijelzőkön.
Mozi reklám a Sugár Moziban: heti 10-20 ezer mozi néző koncentrált figyelme, reklámzaj-mentes környezetben, szórakoztatva, de mégis informatívan, viszont nem tolakodóan mint egy tv-ben megszakított film bosszantó néhány perce.
100%-os médiatulajdon, 0% közvetítői korlát
Egyedülálló módon a Sugár Media nemcsak üzemelteti, hanem tulajdonolja is a Sugár Üzletközpont teljes reklámfelület-portfólióját – a kültéri LED-faltól- a mozin keresztül az indoor marketing megoldásokig. Így biztosítjuk a gyors, rugalmas és költséghatékony kampány tervezést és kivitelezést.
Három erős brand – egy közös közönség
Az Örs vezér tere három markáns szereplő – az IKEA, az Árkád és a Sugár Üzletközpont – szimbiózisa, amely napi szinten több tízezer fő számára jelent vásárlási, szórakozási és közlekedési célpontot. A Sugár Media közvetlenül az emberek útvonalába helyezi a márkádat.
Az Örs vezér terére érkező vásárlók jelentős része szinte biztosan ellátogat mind a három házba, ennek következtében a Sugár Üzletközpontban a közvetlen ide látogatókon kívül az átmenő forgalom is jelentős és mérvadó.
Kreatív kampánymegoldások egyetlen lépésben
A teljes kontroll és a tömegvonzó lokáció kombinációja lehetővé teszi, hogy bármilyen kreatív reklámkampány, BTL aktivitás vagy márkaélmény gyorsan, integrált módon és rendkívüli hatékonysággal megvalósuljon.
360 fokos kommunikáció
